onsdag 7. oktober 2015

Lukkertid

Hei! I den siste timen lærte vi om lukkertid-, ISO-, og blender-funksjonene på kameraet. Vi fikk i oppgave å utforske litt ute, og ta minst fem gode bilder med forskjellig lukkertid, blender og ISO. 
Her er mine resultater:


Dette bildet var en av de første vi tok. Det var et par bilder som ble mislykket, 
men etter mangen hopp, klarte vi det endlig. Her har jeg brukt:

Blender - f/29
ISO - 400
Lukkertid - 1/3


På bilde nr. 2 har jeg brukt:

Blender -f/25
ISO - 200
Lukkertid - 1/80


Dette bilde er en av de jeg ble veldig fornøyd med, 
spesielt måten vannet ser ut når det treffer steinen. 
Her har jeg brukt:

Blender - f/16
ISO - 200
Lukkertid - 1/25


På dette bildet har jeg brukt:

Blender - f/25
ISO - 400
Lukkertid - 1/50


Dette er også en av mine favorittbilder, 
og her har jeg brukt:

Blender - f/25
ISO- 400
Lukkertid - 1/50

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar