onsdag 16. september 2015

Foto Med Gjenstand

Vi har no en stund jobbet med en oppgave som innebærer å lage en gjenstand av noe rødt papir vi fikk utdelt, 
og gå ut å ta bilde i naturen.
Jeg lagde en ugle, 
her er noen av bildene jeg syntes ble best;

1.
Dette er et av de første bildene jeg tok, 
det er også det jeg syntes er mest vellykket. 
Jeg liker hvordan solen er på venstre side og uglen er i fokus, 
i tillegg er det noen røde bær som henger i treet
 som passer sammen med uglen. 

2.
Dette er det bilde jeg liker nest best. 
Uglen står i en busk med vannet i bakgrunnen 
og jeg liker hvordan alle fagene er sterke, 
men det er uglen du ser først. 

3.
Her holdt jeg uglen oppe men en pinne jeg hadde festet til den
 og tok bildet med vannet og fjellene som bakgrunn. 
Dette ble også ganske fint 
og det var vanskelig å velge mellom de tre første.

4.
Her ble bildet litt mislykket syntes jeg personlig. 
Uglen er ikke så veldig framhevet som jeg ville hatt den, 
men det ble allikavell et fint bilde,
 med tanke på at dette og bilde nr. 2 minner veldig om høsten, 
mens de andre minner om sommeren.

5.
Personlig likte jeg hvordan det er uglen 
og den hvite blomsten som fanger øye først.
Jeg vet ikke med andre, 
men dette er et av mine favorittbilder. 

6.
Selv om dette ble et ganske fint bilde, 
skullle jeg likt å ha de røde objektene mer i fokus, 
i stedet for de grønne bladene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar